Heb hem direct aan de kant gezet. juist, lekke band.
bij het eraf halen van de band zag ik dat de binnekant van de band helemaal afgeschaafd en gescheurd was.
Wie heeft een verklaring hiervoor? kan het zijn dat mijn F gewoon te laag stond en zo de band ergens tegen aan schuurde? sinds dat ik terug ben van vakantie is hij weer een beetje gezakt. kan ook niet fatsoenlijk meer over drempels. en vandaag was de eerste lange tocht die ik ermee maakte. heb vandaag een dikke 300km gereden. dus als hij ergens tegenaan zat heeft het wel lang geduurt voordat er wat gebeurde. raar dus. heb er ook nog nooit iets over gehoord op het forum. Wie kan mij helpen met dit raadsel?
Ben wel blij dat het nog goed afgelopen is, had ook zomaar een klapband kunnen zijn/worden. Dan was ik iets verder van huis geweest.
de laatste 40km van mijn trip heb ik binnendoor met het reservewiel afgelegd.




