




Nem58 schreefColonIk weet dat het geen probleem is later te komen, maar hoe laat komen de meeste mensen aan op het terrein waar verzameld wordt?
En hoe laat gaat de rit zelf van start?

ErikB schreefColonAlvast tot zondag !!


MGF schreefColonWas jij vorig jaar eigenlijk ook aanwezig op de Kempenrit, Ad?
Ik meen me niet te herinneren dat ik jou gezien/gesproken heb? Weet iemand trouwens of Coen ook aanwezig zal zijn?
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.