





Demor schreefColonIk heb hem gemailt maar hij reageert niet? Wat raar.


Pete schreefColonOok staat er op Autotrack.nl een LE80 in BRG..... die zijn toch alleen maar in zwart en zilver geleverd?Pete


Beste Adverteerder,
Ik reageer hierbij op een advertentie van u van een erg mooie MG TF 1.8 Automaat. Ik ben mij al een tijd aan het oriënteren op een MG TF en het viel mij op dat de TF die u aanbied een andere achterkant heeft dan de meeste andere TF's die ik heb bekeken. Is deze achterkant een keer aangepast door de vorige eigenaar, of heeft de auto schade gehad?
M.v.g.
Jarno Roemer
Beste Jarno,
Dank je voor de getoonde interesse in de door ons met zorg geselecteerde occasions.
Deze Mg f heeft een TF voorkant gekregen omdat de auto een lichte schade ( geen airbags eruit of aan chassis gelast) heeft gehad, een en ander is zeer netjes gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Brian Gremmen en Oscar van Ginneken.


MGF schreefColon... Kwam ik trouwens heel dom over in het mailtje?
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.