


Sander schreefColonJe hebt dus een koelvloeistof lekkage. Worst case via de koppakking. Het kan ook langs het inlaat spruistuk (waar het aansluit op de cilinderkop) of via één van de koelslangen komen die over het blok lopen. Als het koelvloeistof volledig op is is de kans echter groot dat er hoe dan ook meer beschadigd heeft of dat de koppakking een "knauw" heeft gehad![]()
![]()
Zeker eerst oplossen voordat je een meter verder rijd

Ronald S schreefColonIk ben zo trots op mijn autootje, maar baal er enorm van....heb hem net 1,5 maand


Brooklands schreefColonRemieme schreefColonlaatste keer dat mijn koelvloeistof helemaal op was a.g.v. lekke koelleiding, was de motor oververhit geraakt. Kwam ook witte rook achter de wagen vandaan.
Dit was voor de montage van de B&G Water Low Level Kit mag in aannemen.


Ronald S schreefColonOk, vanmorgen bij de garage...hij staat daar nog omdat dat specifieke onderdeel niet op voorraad was, het lek was een ssort Tstuk waar de koelvloeistof in afgevoerd of aangevoerd werd..kosten 54 euro ( zonder montage)
iets minder moedeloos nu maar toch...heb aan mijn baas een promotie gevraagd

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.