Pete schreefColonIemand een idee, en een suggestie hoe ik de nacht doorkom? Accuklem eraf? Of kan ik met een zekering ook alleen het alarm uitschakelen?

Brooklands schreefColon...Dit bleek volgens mij een los contact te zijn in het slot van het kofferdeksel! Maar losse contacten kunnen overal zitten.

Pete schreefColonIk ben benieuwd hoe snel het terug komt...Pete

Pete schreefColon1. Het volumetrisch alarm reageert NIET op fysieke beweging van de auto
2. Het volumetrisch alarm is OOK actief na 1 keer drukken op de vergrendeling
3. het volumetrisch alarm reageert alleen op bewegende objecten IN de auto (als je je hand van het stuur naar de pook verplaatst gaat het alarm af)

Pete schreefColonlijkt het probleem (net zo als bij Erwin) gewoon over te zijn. Het enige dat ik kan bedenken is dat ik wat aan de achterklep heb zitten prutsen.... de kabels bij het slot en de kabelboom bij het schanier.
Pete

Pete schreefColonBrooklands schreefColon...Dit bleek volgens mij een los contact te zijn in het slot van het kofferdeksel! Maar losse contacten kunnen overal zitten.
Grappig dat je dit zegt.... Ik heb vanavond wat lopen duwen en trekken aan de auto om te kijken hoe het alarm afgaat... maar er gebeurde niets. Tevens heb ik wat zitten frummelen aan de contacten van de achterklep.... en sindsdien is de auto stil! Ik ben benieuwd hoe snel het terug komt...
Tevens nog wat "Brainiac-style" wetenschappelijk onderzoek gedaan aan het gedrag van het alarm systeem. Uitkomst:
1. Het volumetrisch alarm reageert NIET op fysieke beweging van de auto
2. Het volumetrisch alarm is OOK actief na 1 keer drukken op de vergrendeling
3. het volumetrisch alarm reageert alleen op bewegende objecten IN de auto (als je je hand van het stuur naar de pook verplaatst gaat het alarm af)
Ik zou nog wel graag willen weten of ik door middel van een zekering het alarm kan uitschakelen, terwijl de rest van de auto netjes blijft werken....
Die alarmen zijn toch nutteloos, het einige dat een beetje werkt is het rode knipperende LED'tje.
Pete

http://www.apttony.co.uk/Servicing/Vent ... adioWiring
http://www.abdn.ac.uk/~sur188/MGF/Loom/index.html
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.