Rustig de bocht in en niet teveel gas in de bocht is mijn advies
Safety Fast


Remieme schreefColonmoest gisterenavond de auto aan de kant zetten .... Kon zelfs de bomen aan de kant van de weg niet zien staan.

ErikB schreefColonRemieme schreefColonmoest gisterenavond de auto aan de kant zetten .... Kon zelfs de bomen aan de kant van de weg niet zien staan.
Verklaar u nader.
Was ghet dan niet veilger om gewoon om de weg te blijven... daar staan er immers geen bomen.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.