BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
Schakelaars middenconsole MGTF
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Schakelaars middenconsole MGTF

door Brooklands » wo jul 26, 2006 9:38 pm

Op de middenconsole van de TF zitten tussen de schakelaars van de raambediening vijf schakelaars. Twee zijn er in gebruik voor de stralers voor, en het mistachterlicht. Op drie plaatsen zitten "fake" schakelaars. Uiterst rechts zit nu mijn lampje voor de Water Level Sensor.
    Rij je in de vijfde versnelling dan is het lampje niet zichtbaar.
    Dat lampje wilde ik vanavond verplaatsen naar de eerste vrije vanaf de linkerkant. Ondanks dat het geen schakelaar is zit er toch in blok in deze "fake" schakelaar met vier kabeltjes. Volgens het instructieboekje is dit de plaats van de achterruitverwarming.
    Kan ik dat blok er gewoon uit trekken en los achter de middenconsole laten slingeren en deze plaats gebruiken voor het lampje van de Water Level Sensor?
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » do jul 27, 2006 9:22 am

Kun je gewoon losgooien, wel even kijken of hij niet ergens tegenaan gaat schuren.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » do jul 27, 2006 12:02 pm

of wissel ze om. Komt toch een opening vrij, met het verplaatsen van de schakelaar met low level switch lampje :whistle)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » do jul 27, 2006 12:22 pm

Remieme schreefColonof wissel ze om. Komt toch een opening vrij, met het verplaatsen van de schakelaar met low level switch lampje :whistle)

De lengte van de bekabeling is van dien aard dat er weinig te wisselen is. Maar ik heb gisteravond het lampje van de Low Level verplaats van uiterst rechts naar de tweede van rechts. Het lampje is nu goed te zien bij het rijden in de vijfde versnelling. Een nieuwe fake button met een 4mm led heb ik klaar liggen. Dat ziet er echt een heel stuk beter uit dan het standaard lampje wat bij de kit zit. Ik zal binnenkort even wat foto's plaatsen voor en na de wisseling van lampje naar led.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » do jul 27, 2006 10:18 pm

Die kabels zijn inderdaad eng kort, ja kan bijna dat paneeltje er niet eens uitkrijgen zonder dat de schakelaars eruit vliegen, bij mij op m'n MKI in ieder geval dan.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » do jul 27, 2006 11:08 pm

Demor schreefColonDie kabels zijn inderdaad eng kort, ja kan bijna dat paneeltje er niet eens uitkrijgen zonder dat de schakelaars eruit vliegen, bij mij op m'n MKI in ieder geval dan.

Het is bij een TF precies hetzelfde, en dan zal dit bij een MKII ook wel zo zijn. Maar het is blijven zitten zoals het zat en het lampje voor de Low Level Kit is vervangen door een Led. Nu op de tweede vrije plaats van rechts. Goed zichtbaar in de 5e versnelling.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do jul 27, 2006 11:10 pm

MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr jul 28, 2006 2:41 am

dat grote meegeleverde lampje is nog steeds geen sieraad, maar echt storen doet het me niet. Heb totaal geen verstand van electra of wat ik nodig heb om zo'n ledje te monteren.

Vind het ledje wel fraaier, dat wel :-))
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1