1tje heeft geen sticker, maar de andere 3 hebben redelijk verwarrende stickers:
de eerste is een linker koplamp, die heb ik samen met de tweede, een rechter koplamp, gekocht. Alleen hebben ze andere nummers (helemaal bovenaan, dat XBC nummer.
Nou kan het zijn dat die andere nummers hebben omdat de ene links en de andere rechts is, maar nou heb ik die 3de er bij gehouden en daar staat weer een heel ander XBC nummer op. Weet iemand of dit een eerdere uitgave is of iets dergelijks?
Ook heeft die 3de RHH als model staan, terwijl die andere LHE en RHE hebben. Ik neem aan dat de laatste karakter ook nog iets aangeeft dan??
Wat het namelijk is, die eerste en die derde heb ik van verschillende personen gekocht, maar deze passen wel het beste bij elkaar, omdat die ringen om die lenzen van de koplamp wel eens verschillen, bij de ene koplamp blinken die ringen, bij de andere koplamp zijn ze zo mat (heb ik al eens ter sprake gebracht in een ander topic trouwens). Dus liefst wil ik die eerste en die derde gewoon inbouwen, alleen vraag ik me dus af hoe en wat of er meerdere versies zijn. Wat je wel rechtsonder op de stickers ziet is dat de eerste en de derde beiden uit 2002 zijn, en die tweede uit 2004, wat ook weer wazig is met dat XBC nummer, die eerste is dus ouder maar heeft wel een later XBC nummer dan die tweede.
Heel verhaal, als iemand er wijs uit komt, hoor ik het graag