Nu heb ik met de hoofdmechanieker wat van gedachten gewisseld over welke pakking te gebruiken bij de reparatie.
Hij heeft ondertussen overlegd met zijn collega's van de Land Rover garage (die van dezelfde eigenaar is; handig) en zijn voorkeur gaat uit naar de Land Rover pakking (MLS).
Goed voor mij, maar ik had gelezen dat dit enkel nut heeft in combinatie met de nieuwe olieladder en nieuwe bouten (zoals ook voorgeschreven in het LR service bulletin).
En nu eigenlijk een vraagje naar Bruno (als ik mag
Ik heb gezien dat jij ook de LR gasket hebt gebruikt, maar heb je ook olieladder en bouten vervangen?
Thanks!
Carl





