BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
mistlampen plaatsen?
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

    mistlampen plaatsen?

    door wlevels » ma jul 17, 2006 6:33 pm

    Ik wil mistlampen in mijn Fje zetten (omdat ik een project begonnen ben ivm schade om mijn Fje uit te rusten met TF bumpers heb ik nou 2 mooie standaardgaten, die ik liever gevuld zie :lol: )

    Echter weet ik dat je een nieuwe kabelboom nodig heb, hierover een aantal vraagjes:

    Moet je nou de hele kabelboom vervangen, of kun je ook de bedrading voor de mistlampen zelf in elkaar knutselen of het "mistlampgedeelte" los bestellen??

    Toen ik een MK2 center console aangeschaft heb had ik meteen de knop voor de mistlampen meebesteld, ik hoef dus alleen nog zo'n weerstandje die er tussen moest, en de bedrading. (mistlampen zijn overal wel uit te halen dus daar wacht ik nog even mee voordat al mijn vragen beantwoord zijn 8) )
    Changes: 52 MM gasklep, MK2 console, TF conversie (koplampen en bumpers), K&N 57i Kit
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jul 17, 2006 7:07 pm

    Zelf knutselen kan natuurlijk altijd, maar je hebt geen connectoren dus zal het altijd prutsen blijfen. Houd liever ebay in de gaten voor een kabelboompje of zoek een totall losse F waar je het uit laat halen.
    Building >200BHP K-series
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

    door wlevels » ma jul 17, 2006 8:10 pm

    Sander schreefColonZelf knutselen kan natuurlijk altijd, maar je hebt geen connectoren dus zal het altijd prutsen blijfen. Houd liever ebay in de gaten voor een kabelboompje of zoek een totall losse F waar je het uit laat halen.


    Kun je me ook een hint geven van de kosten ongeveer?? :lol:
    Changes: 52 MM gasklep, MK2 console, TF conversie (koplampen en bumpers), K&N 57i Kit
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma jul 17, 2006 8:13 pm

    Wat de gek er voor geeft, je kan geluk hebben, het kan tegen vallen.
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten