Echter weet ik dat je een nieuwe kabelboom nodig heb, hierover een aantal vraagjes:
Moet je nou de hele kabelboom vervangen, of kun je ook de bedrading voor de mistlampen zelf in elkaar knutselen of het "mistlampgedeelte" los bestellen??
Toen ik een MK2 center console aangeschaft heb had ik meteen de knop voor de mistlampen meebesteld, ik hoef dus alleen nog zo'n weerstandje die er tussen moest, en de bedrading. (mistlampen zijn overal wel uit te halen dus daar wacht ik nog even mee voordat al mijn vragen beantwoord zijn

