Ik ken het best omschrijven als zo'n ding uit een stylo/bic/pen/inkt-latende-kapsule/schrijfding/blablabla... dat je tegen een metalen voorwerp zou laten ketsen.
Wij, Vlamingen, noemen het een resorreke.
Begrijpen jullie het?
Het is maar af en toe dat je het hoort, maar als je het hoort is het wel voor de verdere rit.
Om zot van te worden als je er op let.
Het is begonnen toen ik eens goed doortrok op de snelweg.
Iets dat gesprongen is?
PS: Volgens Demor kan het misschien de kilometerteller kabel zijn.

