BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Verend geluid in het dashbord
  • Jaded
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 680
    GeregistreerdCOLON zo apr 16, 2006 11:44 pm
    WoonplaatsCOLON NOYB te NOYB

    Verend geluid in het dashbord

    door Jaded » zo jul 16, 2006 12:02 am

    Al een kleine maand hoor ik links in de wagen, ter hoogte van de ventilator in het dashbord, een 'spiraaltje tikken'.
    Ik ken het best omschrijven als zo'n ding uit een stylo/bic/pen/inkt-latende-kapsule/schrijfding/blablabla... dat je tegen een metalen voorwerp zou laten ketsen.
    Wij, Vlamingen, noemen het een resorreke.
    Begrijpen jullie het? :shock: :roll: :wink:

    Het is maar af en toe dat je het hoort, maar als je het hoort is het wel voor de verdere rit.
    Om zot van te worden als je er op let.
    Het is begonnen toen ik eens goed doortrok op de snelweg.

    Iets dat gesprongen is?




    PS: Volgens Demor kan het misschien de kilometerteller kabel zijn.
    MG F mkII
    Cream/Walnut leather, wood & chrome pack
    +
    Brown & Gammons water level sensor kit
    280mm schijven ~ RVS nuts & bolts
    K&N 57i ~ 52mm TB ~ TF rear lights
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    Re: Verend geluid in het dashbord

    door MGF_TV » zo jul 16, 2006 4:47 pm

    Jaded schreefColonVolgens Demor kan het misschien de kilometerteller kabel zijn.


    was ook m'n eerste gedachte. ik heb er indertijd ook last van gehad. kijk eens of de kabel goed in zit en niet te scherpe bochten maakt.
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten