door Jupilerman » di jul 11, 2006 6:06 pm
tja,
Ik had dus een reserve motormanagement met dezelfde EPC code/nummer met m´n auto meegegeven (oppompen, lichten uitlijnen,...keuringdingen) om m´n alarm er in te laten programmeren.
Hang ik daarnet aan de lijn, blijkt dat mijn origineel motormanagement niet meer werkt. De man beweerde dat de reserve ECU stuk was. Dat kan, want dat kan ik niet controleren. Nu zitten ze daar met twee kapotte ECU´s. Enfin ze gingen kijken of ze die morgen weer aan de praat konden krijgen. Raar eigenlijk want ik dacht dat het (her)programmeren van de alarmcode slechts een 15-tal minuutjes werk was.
Enfin, na de huid volgescholden geweest te zijn omdat ik een andere (lees dikke rommel) versnellingspook had gestopt verwacht ik hier een beetje hetzelfde verhaal. Had de man gezien dat het een reeds gebruikt motormanagement was, had zijn mechanieker er niet mogen aan beginnen. Daar kan ik hem wel in volgen. Anders wel heel bekwame en gedienstige mensen hoor.
Weten de T4-goeroes hier iets meer over?
Er zijn toch altijd mannen die aan hun auto moeten prutsen hé. Daar zijn dealers meestal niet over te spreken.
greetz
david.
nb: Erik, heb jij de email nog die ik je stuurde met de prijzen van de EFI?
Zoja, kan je mij die ff doormailen aub. Just in case. Ik ga morgen langs om mijn "opties" te bespreken.