Nu rest de vraag: Is het mogelijk om op een MK2 een Kat-Bypass te monteren (ik geloof dat het lastig werd door de computer?) en zijn er ook nog andere mogelijkheden die wel door de APK komen?




Kasper schreefColonVolgens mij heeft de TF problemen met een cat-bypass omdat deze twee lambda sondes heeft. i.m.h.o. is de Mk2 min of meer gelijk aan de Mk1 dus kun je een bypass plaatsen.
Sander schreefColonBij jou kan het wel kwaad omdat je een MK2 hebt heb je 2 lambda sensoren, de 2e controteert de werking van de kat. Je kan deze dan ook niet zomaar achterwegen laten.


MGF schreefColonKasper schreefColonVolgens mij heeft de TF problemen met een cat-bypass omdat deze twee lambda sondes heeft. i.m.h.o. is de Mk2 min of meer gelijk aan de Mk1 dus kun je een bypass plaatsen.
Dit vond ik in een ander topic:Sander schreefColonBij jou kan het wel kwaad omdat je een MK2 hebt heb je 2 lambda sensoren, de 2e controteert de werking van de kat. Je kan deze dan ook niet zomaar achterwegen laten.
De MK2 Kat is dus gelijk aan die van de TF.





Bruno schreefColonWe hebben vorige keer toch vluchig het gerammel van de uitlaat gecheckt. Ik ben de diagnose vergeten, maar 'twas IMO niet de kat.
De flexipipe komt ook veelvuldig voor, maar deze gaat eerder fitten dan rammelen.
Als een kat rammelt, moet je hem er eens onderuit halen, en zien dat er geen losse delen inzitten. Indien er losse delen inzitten zou hij minder goed zijn werk van katalysator moeten doen, en moet je in een later stadium een fout storing krijgen.
Check het even, alvorens een nieuwe kat./sport kat. te bestellen.
Check ook de eindstukken op rammelen.

Emile schreefColonvolgens mij past die alleen op een TF
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.