Dit was al eens eerder gebeurt en toen ik die aan draaide kon ik de kap weer goed sluiten. Maar nu is bij het aandraaien de bout door midden gebroken. Het probleem is dat de onderkant van de bout nog in de auto vast zit. Een manier om hem er uit te krijgen zou doorboren zijn en dan nieuw schroefdraad met schroef er in te zetten. Maar heeft iemand anders nog een idee om die bout eruit te krijgen, iets minder drastisch zeg maar?
Ik hoop dat jullie het een beetje snappen, is een beetje warrig om uit te leggen




