Ik geloof dat dit al eens ter sprake gekomen is in het forum maar ik vind het niet
Heeft iemand vergelijkende foto's toevallig of iets dergelijks?
eigen meningen zijn ook welkom!







ErikB schreefColonIk zou het zwart laten/of maken, want ik vind het minder geslaagd als het mee in koetswerkkleur is gespoten. Heb je een BRG ('k denk dat ik een foto heb van een BRG TF met de voorbumper volledig in BRG) ?




Coen schreefColonLastige vraag. Bij een zilveren kleur was het oordeel een stukje makkelijker. Bij een groene kleur valt het namelijk niet zo op en zal het voor mij niet zoveel uitmaken. Bij een zilveren daarintegen zou ik het denk ik zwart laten, ik vind het dan juist mooi staan. Ik heb dus geen stem uitgebracht.
Wat ga je eigenlijk met de velgen doen? Laat je die zo of ga je er TF velgen onder gooien?

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.