


ErikB schreefColonNeen... maar leg je kap niet neer, want dan wordt de boel wel te warm voor je kap. Laat je de kap dicht, dan wordt het natuurlijk wel warm in het interieur... maar voor een korte testrit kan het echt geen kwaad.

Coen schreefColonErikB schreefColonNeen... maar leg je kap niet neer, want dan wordt de boel wel te warm voor je kap. Laat je de kap dicht, dan wordt het natuurlijk wel warm in het interieur... maar voor een korte testrit kan het echt geen kwaad.
Oke, anders moet ik die hele plaat er weer op gaan schroeven voor een kort ritje. Waarom die eraf is hoor je later meer over



Bruce schreefColonmoterruimte open.. Coen is toch niet overgestapt naar de Darkside??
ErikB schreefColonNeen... maar leg je kap niet neer, want dan wordt de boel wel te warm voor je kap. Laat je de kap dicht, dan wordt het natuurlijk wel warm in het interieur... maar voor een korte testrit kan het echt geen kwaad.
Jean schreefColonEn hoeveel tijd heeft het gekost om het berichtje te typen en op antwoord te wachten?
11:13 am 1e bericht
11:21 am reactie.
8 minuten (nog niet eens de computer opgestart)
Dan had je je andere F toch allang buiten kunnen hebben => een paar is 2, dus dat had je al minimaal 5 minuten gespaard.![]()

Coen schreefColon...een gigantisch kabaal komt er dan.....


MGF schreefColonIs Coen tóch overgestapt? Hou ons niet langer in spanning!
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.