door Kasper » wo jun 28, 2006 10:34 pm
Nou volgens mij is dan nou niet echt de bedoeling.
De koelvloeistof staat onder lichte overdruk om het kookpunt te verhogen.
@henrie
Je hebt het toch niet toevallig over de olietemperatuurmeter? die mag rustig tot 120 - 150°C oplopen, en dat doet ie in de bergen!
Als je water gaat koken, dan kom je zeker stil te staan met te weinig koelwater, check het vaatje achterin of er nog voldoende inzit!
Verder: Zie de vragen van Bruno
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel