Kan iemand mij een paar tips kan geven, waardoor ik het probleem misschien zelf kan oplossen of moet ik hiermee toch naar de garage
? (Er zit een aluminium gasklep in)
? (Er zit een aluminium gasklep in)

resetten van de positie het oplost (10x gas geven in stand 2 contact, motor af; contact uit; starten maar)



Bruno schreefColonEen standaard luchtfilter geeft trouwens geen "oliefilter-vervuiling" en toch wordt die gasklep ook vuil..... gomresten en karterontluchting dus.



Donderdag zal ik een ander exemplaar plaatsen (dank u Erik B) en hopelijk zijn de problemen dan opgelost.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.