Jakkes... De lijnen kloppen niet meer. Vond het nooit mooi dat de koplamp-lijn van de 200 nog zichtbaar was bij de R25/ZR maar nu hebben ze het helemaal verprutst
* komplampen te ver naar binnen
* de extra unit met mistlicht en knipperlicht staat er zomaar in geprutst
* nieuwe neus komt niet over door de "rover200" grille.
* nummerplaat plaatsing achter ziet er aftermarket uit...


?