Ik heb 2 MG TF koplampen (zijn losse koplampen, dus kunnen beide andere "versies" ofzo eventueel zijn), nou was ik ze eens aan het vergelijken, en zag ik toen ik naar die chromen/aluminium ringen keek die om de lampen heenzitten, dat deze bij de 2 koplampen "verschillen". Ik zie namelijk bij de ene koplamp dat die ringen echt zo die matte aluminium kleur hebben, bij de andere koplamp lijkt t meer een beetje te blinken, niet echt mat, maar meer een beetje "bekrast chroom".
Ik had er foto's van gemaakt maar dit zie je op de foto's niet (dat wil dus ook zeggen dat je er opzich niet echt veel van zal zien als je hem monteerd op een auto, maar toch wil ik het weten).
Bij deze dus de vraag, of eens iemand echt goed naar zijn TF koplampen wilt kijken, en eens wilt kijken of deze misschien verschillen per auto of per lamp zelfs, of die lamp(en) dus echt dat matte aluminiumkleur hebben, of dat ze meer de chroom-kant uitgaan.
(t kan natuurlijk ook gewoon zijn dat iemand aan die ene TF lamp heeft zitten poetsen ofzo, maar daarom deze vraag)
Alvast bedankt voor jullie moeite!