Maar goed. mijn oog viel op een spoiler die ze in stock hebben staan. heb er wat foto's van gemaakt. Dus graag even de mening van de mede forummers.





MGF schreefColonIk ben geen fan van spoilers op de MGF (Doe mij dan maar een TF Kofferdeksel) maar dit staat staat niet eens heel slecht. Ik heb desondanks toch voor Nee gestemd.




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.