Ik ben in een goede conditie maar als ik toch lang voor een stoplicht stil moet staan dan haal ik hem toch liever uit de versnelling.
Rij nu mijn F sinds eind oktober... en in die tijd heeft mijn linkerbeen al heel wat meer spieren ontwikkeld dan mijn rechterbeen.
En als dat zo doorgaat wil ik niet weten hoe dat eruit gaat zien na een paar jaar





