????? whooowww, hij keek dan ook zwaar teleurgesteld aan de volgende lichten. YES, deze mod is echt zijn geld waard. AANRADER, nu nog de testbank op, alhoewel ik al lang 1000X ben overtuigd !!!!! 
????? whooowww, hij keek dan ook zwaar teleurgesteld aan de volgende lichten. YES, deze mod is echt zijn geld waard. AANRADER, nu nog de testbank op, alhoewel ik al lang 1000X ben overtuigd !!!!! 


TF 135 Elegance / Midget
Vandaag werd dan eindelijk de powerbox geplaatst.
Na een testritje viel me op dat hij erg vlot was maar, niet spectaculair vlotter. Na terugkeer huiswaarts daarentegen
.......er waarlijk voorbij
AANRADER, nu nog de testbank op, alhoewel ik al lang 1000X ben overtuigd !!!!!


Johan schreefColonErik waarom niet een Zonda roadster, dat houdtie nooooooit bij met z'n F.
Johan


ErikB schreefColonBedankt MGZR160 om dit zo eens eventjes te doen. Behoorlijk indrukwekkende kennis en vertrouwen.
ErikB schreefColondju hé... wat moet ik nu weer bovenhalen om u te kunnen volgen..... 'k Zal maandag maar al iets anders bestellen.... Boxster, Elise, VX220 Turbo ?

ErikB schreefColondju hé... wat moet ik nu weer bovenhalen om u te kunnen volgen.....

Ik wil dan misschien wel je inlaat spruitstuk overnemen

Bruno schreefColonNaar een groepsbuy had ik al geinformeerd, en dat zou geen enkel probleem zijn, maar eerst de testbank
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.