MGF Photoshop topic
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

MGF Photoshop topic

door Coen » do jun 08, 2006 9:05 pm

In een ander topic ging het al over de veranderingen die je aan je F zou willen zien. Sommigen hier kunnen aardig met Photoshop overweg en kunnen misschien zo onder jou F/TF andere velgen e.d. plaatsen. Ook vragen over hoe je het een en ander moet Photoshoppen mag je hier neerzetten. Ik trap zometeen af met mijn F in het geel.
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » do jun 08, 2006 9:12 pm

Zo, ik post hem hier dan ook maar even:

Bruno schreefColonWel Jarno, geef mijn F eens de TF160 velgen in het anthracite bv....

Voilá:

Afbeelding

Kleur is wat raar, maar het gaat om het idee.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » do jun 08, 2006 9:19 pm

Ik had een fout gemaakt met de Magic Wand Tool, vandaar dat de onderkant van de bumper een beetje mislukt is. Verder vind ik het wel een leuke kleur die nagenoeg ook op de TF is geleverd onder de naam Sunspot Yellow.

Afbeelding
    Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » do jun 08, 2006 9:29 pm

Ziet er opzich erg mooi uit, alleen de voorbumper is wat slordig geselecteerd.
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do jun 08, 2006 9:55 pm

Oe, Bruno zijn velgjes gaan er mooi onder staan..

(jammer, ik had gehoopt ze over te kunnen nemen :wink: )
    --------------------------------

Nee, bij nader inzien vind ik het toch niet mooi(er) maar ik weet het bij mijn F ook niet meer zeker.. die Cup velgen maken het moeilijk, die zijn gewoon veel te mooi..

Bruno ik zou het toch niet doen als ik u was... denk ik
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » do jun 08, 2006 10:26 pm

MGF schreefColonZiet er opzich erg mooi uit, alleen de voorbumper is wat slordig geselecteerd.

Bij die voorbumper is het helemaal verkeerd gegaan. Ik heb dus ook met de healingbrush en de stamp het nog enigsinds netjes proberen te maken voor zover dat nog kon...
    Lotus Elise S2 111s
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do jun 08, 2006 10:43 pm

Bruce schreefColonOe, Bruno zijn velgjes gaan er mooi onder staan..

(jammer, ik had gehoopt ze over te kunnen nemen :wink: )
    --------------------------------

Nee, bij nader inzien vind ik het toch niet mooi(er) maar ik weet het bij mijn F ook niet meer zeker.. die Cup velgen maken het moeilijk, die zijn gewoon veel te mooi..

Bruno ik zou het toch niet doen als ik u was... denk ik

Wel als ik de Photoshop zo zie, vind ik het inderdaad veel minder mooi als m'n cupwielen, maar ik denk dat het IRL moet gezien worden.
    Ten eerste is een photoshop, maar een impressie (in het echt zijn de wielen iets donkerder denk ik). Sterker nog, als ik Erik z'n wagen op foto zie (en dat is dan geen photoshop) vind ik het ook niet zo mooi als IRL, want in het echt is het wel heel mooi.
    M.a.w. als het was zoals op de foto, bleef ik bij m'n cupwielen.

Jarno, kan je ze nog eens zwarter en ook een exemplaar zilver maken ?

Afbeelding

Afbeelding
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » do jun 08, 2006 11:14 pm

Dat wordt dan morgen, ik moet nu m'n bed gaan opzoeken. :wink:

Ik vind de Cup velgen een stuk mooier dan de (zwarte/donkergrijze) TF160's onder jou auto zoals ik er nu tegen aan kijk. Bij Erik staat donkergrijs wel erg mooi, maar ik vind het op een een of andere manier niet passen op jou F.

Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » do jun 08, 2006 11:40 pm

Meteen even de wielen en wielkasten meegenomen, die waren wat licht. Ik vind de cup velgen altijd nog prachtig onder je auto staan. Deze velgen weet ik zo niet. Net als wat Jarno zegt, ze staan iig wel heel mooi onder die van Erik

Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do jun 08, 2006 11:45 pm

Afbeelding

Nope, t'zit hem volgens mij in het feit dat een Trophy velg er zich veel beter toe leent en agresiever oogt.
    Dit is echt ongeloofelijk knap, en dit effect wil ik al jaren creeren...
    Misschien ligt het gewoon aan "de photoshop", ik weet het niet...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr jun 09, 2006 1:23 am

zojuist ook even snel gestoeid met wat kleurtjes :)

Afbeelding

Moet nog veel leren, maar heb tenminste een idee, hoe deze wagen in BRG eruit ziet. :roll:
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » vr jun 09, 2006 10:29 am

Hij ziet er zo al een stukje beschaafder uit dan in die Trophy kleur. Welke tutorial heb je voor het inkleuren van een auto gebruikt?
    Lotus Elise S2 111s
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » vr jun 09, 2006 11:28 am

Bruno's F met zwarte velgen: om de één of andere reden vind ik de tweede versie (daar waar ze heel wat donkerder zijn) een stuk beter.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr jun 09, 2006 2:24 pm

Coen schreefColonHij ziet er zo al een stukje beschaafder uit dan in die Trophy kleur. Welke tutorial heb je voor het inkleuren van een auto gebruikt?

Die van jou hè :wink:
    Moet nog eens gaan stoeien met selecteren, want nu heeft de hele foto andere kleuren gekregen, maar ging me om het resultaat op de wagen en da's gelukt.

Beetje aan het snuffelen geweest op Internet, maar kan deze bodykit nergens achterhalen. Zou hij self-made zijn?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » vr jun 09, 2006 2:28 pm

My heeft wat weg van de Cobra body kit set, maar dan aangepast... hoewel.. die was voor een F..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping