Dit is de wagen van Rich van het Register forum.
Vooral de licht blauwe softtop op de blauwe F vind ik echt wel te pruimen.
Ik heb trouwens ook al dikwijls zin gehad in strepen (zwart) maar dat ziet Inge niet zo zitten. De combinatie met zwarte wielen en zwarte strepen moet IMO best leuk zijn.
Iemand een photosoepje van m'n F met zwarte TF 160 wielen ?






