






bakel schreefColonJah bij mij doet die het niet![]()
Ik kan wel 2x op het knopje drukke zodat de knipperlichten totaal 4x geknippert hebben.

bakel schreefColonBij mij helaas niet![]()
Misschien het kastje niet aangesloten achter de T-bar?
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.