Gevonden via het bevriende forum !
700 Bhp, lijkt me toch zwaar overdreven als je het mij vraagt.
Er wordt over niks meer gelogen dan over pk's. Als de pk's zo te scheppen zouden zijn met een schop....
T'zal wel met een dikke korrel zout genomen moeten worden zeker
Op deze pagina ( http://www.an-racing.com/page11.html ) staan leuke filmpjes, en oh, ja, de Z-car is zeer snel, maar waar ze die 700 pk halen uit een K-blok blijft me toch een raadsel en zeer onwaarschijnlijk






