door ErikB » ma mei 29, 2006 1:21 am
Eerst en vooral kunnen we zeggen dat
- een Elegance versie het zeer goed heeft gedaan wat de verkoop betreft. Het merendeel zijn echter donkler blauwe TF-en, BRG is dan weer typisch Brits. Wat de look van de wagen betreft, zit je ongewtijfeld goed.
- de beperkte kilometer stand zeker als voordeel kan gelden
Het instellen van je vraagprijs is natuurlijk zeer belangrijk en afhankelijk van de snelheid waarmee de wagen de deur uit moet. Daarbij komt dat het nu wel de moment is om een cabrio te verkopen.
17.000 EUR lijkt me een goede prijs.
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)