





Luc schreefColonJager,
met een hardtop heb je evenveel geluid als in een coupé. Bij een niet zo'n perfecte sluiting van de HT kan je wel hier en daar wat windgeruis hebben.
Maar storende vind ik dat totaal niet. We rijden tenslotte nog steeds met een "echte" cabrio rond hé en niet met een jeanettenbak àla Peugeot CC of Mercerdes hupeldepup.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.