verder heb ik mij dood geërgerd aan de inplanting van de bouten waarmee de motor op het subframe vasthangt. Daar krijg je dus geen normaal verlengstuk op (dop-sleutel) want dan knal je tegen de onderkant van de "flens" van de afdekplaat. Ik ben potverdorie aan de andere zijde op de auto om d´er genoeg kracht op te kunnen zetten (trekken). Nogal een geluk dat er geen een passeert ´t leek wel of ik met mijn benzinedop aan het spelen was
Met welke sleutels kregen jullie die twee bouten los. Ik krijg daar mijn momentsleutel niet tussen hoor om dat straks op maat aan te spannen?
cheers,
david



