De F is vrijdag trouwens weer met vlag en wimpel door da apk gekomen, het enige dat er aan gedaan moest worden waren een paar lampjes van de richtingaanwijzers achter.
Het oranje was een beetje weg, maar voor 1,5 euro moet je niet teveel zeuren.
Ze hebben ook nieuwe bougies geplaatst, en wat een verschil in rijden geeft dat zeg.
De mijne moet ook de komende weken. Mijn flex stuk in uitlaat is kapot, hij maakt nog niet echt lawaai. Daar keuren ze hem toch niet op af? Ik kan even geen extra kosten hebben.
Als de uitlaat gasdicht is kan deze niet worden afgekeurd volgens mij. Ze kunnen dan hooguit aanraden er wat aan te laten doen.
Wat wel vaak gebeurt is dat garages mensen bellen met de melding dat de uitlaat slecht is, en dat er dan gevraagd wordt of deze dan gelijk maar moet worden vervangen. Dit zou goedkoper zijn, en makkelijker.
Ik zou hier niet intrappen, en later een downpipe plaatsen als Sander heeft gekocht.
Vaak hebben ze deze onderdelen toch al niet op voorraad.