




Jaded schreefColonBen ik nou de enige die het een takkeherrie vindt?

MGF schreefColonJaded schreefColonBen ik nou de enige die het een takkeherrie vindt?
Dat hangt er van af welke je bedoeld..


Bruno schreefColonJe vindt het de beste, omdat hij het minste lawaai maakt waarschijnlijk, dan kan je beter je originele uitlaat houden

Bruno schreefColonJe vindt het de beste, omdat hij het minste lawaai maakt waarschijnlijk, dan kan je beter je originele uitlaat houden

Coen schreefColonIk ben er zelf ook niet echt helemaal fan van. Misschien mag ik niet oordelen aangezien ik niet aanwezig was bij de Darksite meeting en ik het geluid nog niet in het echt heb gehoord.


Bruce schreefColonIedereen mag daar natuurlijk van vinden wat hij wil.. ik vind het net zingende engeltjes..
Als je het filmpje al niet mooi vind, dan vind je ze in het echt nog veel erger.. maar ieder zijn voorkeur..
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.