


Remieme schreefColonDie testopgaves vind ik nooit zo reëel. Voor zover ik weet, worden de testen gedaan met een minimum aan verbruikers. Dus geen radio, ventilatie of airco, verlichting e.d. Zelf heb ik zowieso verlichting en radio aan. Scheelt toch weer in verbruik.





Bruce schreefColonOo ja, dat lijkt me eigenlijk een heel prettig idee,
ik vind mijn F net iets te veel toeren maken bij de 120 km, per uur.
En dat zou dan toch ook minder zijn?

Die van mij zo'n 3200-3300 bij 120.MGF schreefColonIk vind 3000 toeren bij 120 heel redelijk, of maakt die van jou meer toeren?

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.