






Tussen de 270 en 300 PK


Bruce schreefColonJa..
heeft iemand een portable DVD speler met scherm? dan kunnen we Bruno of Erik over halen om hun MGF 10 DVD mee te nemen..

Bruce schreefColonJa..
Zijn jullie geen lid van FTF? kost je maar 15 euro voor 4 edities.. ik vind het zeer de moeite waard..
Ik neem hem zondag mee, kunnen jullie hem inkijken.
heeft iemand een portable DVD speler met scherm? dan kunnen we Bruno of Erik over halen om hun MGF 10 DVD mee te nemen..

MGF schreefColon
Nee we zijn nog geen lid, m´n vader moet eventjes een keer aanmelden. Ik ben zeer benieuwd naar die MGF 10 DVD, zou leuk zijn als we die even konden kijken op de Darkside Workshop.


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.