BUTTON_TOPIC_LOCKED 3 berichten Pagina 1 van 1
Oldtimer race franchorchamps
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

Oldtimer race franchorchamps

door mrcarribean » vr mei 07, 2004 9:11 pm

hallo

zaterdag en zondag is het oldtimerrace in spa franchorchamps , ik ga zondag zijn er mischien geintreseerden om samen te rijden , ik vertrek in vosselaar om 8 u en ik ga rond negen uur op de parking van de fina staan in tessenderloo dat is aan de E313 , ik zal wachten tot 10 uur.

grtjs en mischien tot dan

paul mgzr160
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

door Luc » ma mei 10, 2004 8:21 am

Ik ben er gisteren (zondag) geweest. In dit in de volle overtuiging dat het de "Ferrari-Days" waren.
    Kon ik daar een ganse namiddag op "oud ijzer" zittten kijken. Piloten die er telkens in slaagden om ofwel in de dubbele linkse of aan de bus-stop hun wagens in elkaar te haken of in de grindbak te spelen waardoor de wedstrijd moest geneutraliseerd en zelfs agfelast worden.
    Het enige wat volgens mij (bezoek in de namiddag) de moeite was,was het "British Sports car Championshop". Maar hier is me nog niet echt duidelijk wat een Volvo P1800 en een "fantastische Martini racing 911 tussen de deelnemers komt doen.

Uitkijkend naar de echte Ferrari-days en het Euro-Race-Weekend.

Luc
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma mei 10, 2004 10:46 pm

't Was anders de periode van de Ferrari days.... maar blijkbaar moeten ze dan nog komen (of helemaal niet).

Foto's altijd welkom... want ik kon weeral eens niet gaan. :cry:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_TOPIC_LOCKED 3 berichten Pagina 1 van 1