BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
Een MGF kopen via Autotrader.nl of via Autotrack.nl
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Een MGF kopen via Autotrader.nl of via Autotrack.nl

door Brooklands » di mei 16, 2006 12:21 am

Een (nog) niet MG rijder was op zoek naar een MG(T)F met automatische transmissie via het internet. Een zilvergrijze F gevonden van bouwjaar 2003. In mijn toevallig ontstaan mailcontact vermelde ik dat deze dan wel een tijdje in de showroom had gestaan, ofwel het is een overjarig model.

Na wat onderzoek zijn reactie: Op Auto-trader staat hij te koop met bjr. 3-2003 , en bij Autotrack (waar ze het kenteken controleren mbv de RDW-site) op 4-2002.

Deze mail van www.autotrack.nl kreeg ik erover :

Geachte heer .....,

De MG is van 2002, op AutoTrader staat deze auto met bouwjaar 2003. Wij verplichten onze relaties hun occasions te plaatsen met kenteken, zodat wij in staat zijn om dit te controleren. U zult zien dat de voorraad van dit bedrijf op AutoTrack.nl een jaar ouder is dan op AutoTrader. Wij vinden dat de consument op een juste wijze moet worden voorgelicht.
    Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

AutoTrack.nl

Mijn conclusie:

:shock: :shock: Autotrader.nl

:) :) Autotrack.nl
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di mei 16, 2006 12:27 am

:?

Zelf ben ik nog naar deze wezen kijken. Het is een donkergrijze MG TF, een stepspeed met rood/zwart alcantara interieur en een rood dashboard. Een geweldige TF in de kleuren die ik ook zo zou nemen.

Hij is te vinden op: http://www.snellers.nl/

Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di mei 16, 2006 12:32 am

Coen schreefColonZelf ben ik nog naar deze wezen kijken. Het is een donkergrijze MG TF, een stepspeed met rood/zwart alcantara interieur en een rood dashboard. Een geweldige TF in de kleuren die ik ook zo zou nemen.

Ziet er mooi uit. Waarschijnlijk ook import uit Duitsland?
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » di mei 16, 2006 12:35 am

Nee, er zitten geen kentekenplaten op maar de auto komt officieel van Haarhuis uit Enschede, een voormalig MG-Rover dealer. De auto heeft ook maar iets van 23.000 km gelopen dacht ik.
    Lotus Elise S2 111s
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di mei 16, 2006 12:36 am

Nice one Coen... 'k Had altijd de combo Zwart/Anthracite met rood/grenadine in gedachten, maar met XPower Grey is het ook niet mis. Wie gaat er voor de combo wit met rood interieur (wat zeer klassiek zal overkomen) ?
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » di mei 16, 2006 12:44 am

ErikB schreefColonNice one Coen... 'k Had altijd de combo Zwart/Anthracite met rood/grenadine in gedachten, maar met XPower Grey is het ook niet mis. Wie gaat er voor de combo wit met rood interieur (wat zeer klassiek zal overkomen) ?

Dat zou ik ook wel willen maar dan wel op een F. Een TF met een witte koetswerk kleur vind ik minder mooi.

Ik kreeg nog het aanbod om een proefrit in die TF 120 te maken, heb ik niet gedaan. Achteraf natuurlijk erg stom.
    Lotus Elise S2 111s
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di mei 16, 2006 8:05 am

Coen schreefColonNee, er zitten geen kentekenplaten op maar de auto komt officieel van Haarhuis uit Enschede, een voormalig MG-Rover dealer. De auto heeft ook maar iets van 23.000 km gelopen dacht ik.

Als de wagen in mijn database zit dan is het: 15-NN-LT of 25-NP-GX :)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di mei 16, 2006 8:52 am

Die ziet er inderdaad prachtig uit! :shock:
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » di mei 16, 2006 11:54 am

Brooklands schreefColonAls de wagen in mijn database zit dan is het: 15-NN-LT of 25-NP-GX :)

De kentekenplaat heb ik zelf helaas niet gezien. Het zou best kunnen dat het een van die is ;)
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1