Moet hij wel of niet de F-one bodykit op zijn F zetten? Deze bestaat uit de voor en achterbumper (zonder spoiler?) Wat vind je er mooi aan en wat niet?







Bruno schreefColonVoorbumper, ben ik niet zo'n fan van
Achterbumper in combinatie met quads en TF bootlip, vind ik hier best heel stoer, maar ik zou het niet op m'n eigen F zetten.

Coen schreefColonWat is de prijs van deze kit?

dus € 1547,15 + prijs sideskirts + spuitwerk
en dan nog het monteren (al dan niet zelf uitgevoerd)

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.