Bij de meeste MG's ligt de 'voorste dakrail' ongeveer op gelijke hoogte van het kofferdeksel terwijl deze er bij mij zeker 10 cm boven ligt... Komt ook alles behalve gestroomlijnd over hè...
Iemand een oplossing hiervoor
'k zal d'er nog wel eens een fotooke van posten, dan wordt het mss een stuk duidelijker.
Ter info: TF, van Augustus 2003...





