Ik heb vanuit de fabriek voor Toyo en achter Goodyear eronder liggen. Maar volgens bruno is het gewoon het beste om 4 dezelfde banden te nemen.
Maar wat is nu de beste Setup voor een F?
Rondom Toyo's, Goodyears of wat anders? en natuurlijk welk type?
Zijn er verder nog dingen waar ik aan moet denken bij de aanschaf van nieuwe banden? en is er ergens een goedkoop adres te vinden?
Ook wil in dan gelijk lowering knuckles (laten)plaatsen. om zo de wegligging te verbeteren. Maar waar koop ik deze? mg-sp.com?
B&G heb ik al om de prijs gevraagd ( staat niet op de website vermeld ) maar heb er nog geen antwoord op gehad. Maar koop toch liever in NL/BE dan dat ik het in UK moet bestellen. weet iemand een prijs indicatie van de knuckles?
Grt,
Patrick



