

Remieme schreefColonBij aanschaf van mijn F-je, wilde ik ook een cd-lader in de kofferruimte. De dealer raadde dit af i.v.m. te hoge temperaturen in de motorruimte. Kabel zou smelten enzo.


Demor schreefColonToch vreemd, het is inderdaad best een klusje, dan kan 'ie die uren toch schrijven? Wat een sukkel.

Rudy schreefColonHeeft er iemand ervaring met een cd lader ingebouwd in de voorste kofferruimte?
Hoe gedraagt zich dat met de nogal stugge vering van een TF



Een andere mogelijkheid is het handschoenkastje: met een paar modificaties past een CD-wisselaar daarin.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.