


ErikB schreefColonIk denk dat het meest effectieve het aanleren van een andere rijstijl zal zijn: you need to work that engine !! Hou hem dus relatief hoog in de toeren.

Kasper schreefColonDan al![]()

MGF schreefColon... meer vermogen wilt creëren (vooral bij lage toeren) ...


MGF schreefColonAls ik jullie antwoorden bekijk snap ik eigenlijk niet zo goed waarom jullie allemaal dingen aan jullie MG veranderen, want als ik het zo begrijp is dat helemaal niet nodig, zolang je maar veel toeren maakt..




Ik denk (en dit bedoel ik niet rot) dat de echt Darkside boys goedkoper een dure zeer snelle sportauto (Lotus, Porsche) hadden kunnen kopen dan hun Fje pimpen. het gaat dus ook om de lol..
Zo! Iemand nog een bijdehand antwoord?
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.