








Nem58 schreefColonNou ik ga niet naar een andere garage.. omdat ik bij deze garage gelukkig nog garantie heb tot eind oktober! Zou stom zijn om de garantie te laten verlopen en alles zelf gaan betalen. Dus wat dat betreft toch nog een geluk bij een ongeluk.
Maar ja, heb nu toch weer wat, hopelijk, positief nieuws:
de garage weet nog niet precies wat het kan zijn, maar ze gaan nu een nieuwe bobine plaatsen (zündspülung), nieuwe verdelerkap en nieuwe bougies... en ze hopen dan dat het daarmee opgelost is. De onderdelen komen pas volgende week binnen, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. Maar ik hoop dat het goed komt, want het weer is ideaal om met de kap er af te gaan touren!

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.