[url]http://mgf.ultimatemg.com/group2/lighting/converters/TF_converter.htm
[/url]
Hierboven staat dus een link hoe je engelse koplampen om kunt zetten zodat die rechter "dimmed-beam" niet meer dimmed is.
Alleen is er nog een onduidelijkheid, wat ook bij die link staat.
De vraag is:
Moet voor Nederland de dimmed beam op de linker-koplamp zitten, of hoef je in nederland helemaal geen dimmed beam en kun je gewoon beide koplampen normaal afstellen??
En hoe zit dat in belgie???
(Ik denk dat dit zo'n vraag is die moet OF toevallig iemand al eens naar gezocht hebben, of ik zal een Nederlandse en/of Belgische TF moeten nakijken
Alvast bedankt voor enige reacties


