





MGF_TV schreefColonHm, als ik het koppelingpedaal induw komt er een luid grommend lawaai van achter me....![]()


FrankMGF schreefColonAls ik mijn koppelingspedaal helemaal intrap en dan heel voorzichtig laat opkomen, hoor je een klein HEEL IRRITANT kraakje. Het geluid komt vanuit het koppelingspedaal.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.