Klik hier om het filmpje te bekijken.
Als er meer mensen zijn met dit soort filmpjes, kom maar op!


MGF schreefColonAls er meer mensen zijn met dit soort filmpjes, kom maar op!

Brooklands schreefColonMGF schreefColonAls er meer mensen zijn met dit soort filmpjes, kom maar op!
Mooi gemaakt, waar maak je zo'n filmpje mee?

MGF schreefColonMet onze digitale camera, daarna nabewerkt in Windows Movie Maker.

Brooklands schreefColonMGF schreefColonMet onze digitale camera, daarna nabewerkt in Windows Movie Maker.
Mooi om dit soort filmpjes te bekijken. Wel een link dijkje waar je niet met twee wielen naast het asfalt moet komen in sommige bochten.


MGF schreefColonHet is inderdaad een link dijkje, maar als je hem goed kent erg leuk om te rijden.

Brooklands schreefColonMGF schreefColonHet is inderdaad een link dijkje, maar als je hem goed kent erg leuk om te rijden.
Als er t.z.t. de K&N op de auto zit dan lijkt het mij wel leuk om hetzelfde dijkje nog eens te zien met het bijbehorende geluid.

MGF schreefColonHè, wat een vervelende opdracht!


Pete schreefColonBeloofd is beloofd... om te beginnen een filmpje van mijn Enzo. Ik heb deze opnames gemaakt om materiaal te hebben om een beetje te kunnen oefenen met Apple iMovie.
Tadaa!!
Grt
Pete
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.