ik zou wel eens willen weten of er belangstelling is voor een leuke toerrit in de eifel duitsland met meerdere MGF.be leden.
ik zou dit persoonlijk heel leuk vinden en zo leer je elkaar eens persoonlijk kennen.
ergens in de buurt van mijn woonplaats op een geschikte lokatie zou er dan verzameld kunnen worden ,en vanaf Landgraaf ben je binnen een dik half uurtje in de eifel.
ik ga daar ook steeds rijden en is een mooie omgeving met veel stuurwerk.
ook heb je daar vele leuke restaurantjes waar je goed en zeker goedkoop een lunch zou kunnen nemen gezamelijk.
het is maar een idee maar mij lijkt het leuk.
het ligt er natuurlijk wel aan met hoeveel MGF / TF we dan zijn, als het er veel zijn dan zal ik eerst even van alles moeten organiseren lokatie , datum en dergelijke.
wat de route betreft zal niet zo een probleem zijn ik ben nogal bekend daar, zeker wat de mooiste route betreft.
ik kom daar al jaren eerst met mijn motor en nu met mijn mgf ( lees die van mijn vrouw)
dus iedereen die dit ook leuk zou vinden laat jullie reacties eens horen.
ook als je iets verder af woont , danzal ik zorgen dat het een leuke rit wordt bij genoeg belangstelling, en dat het zich loont dat je iets verder moet rijden voor een mooi gezamelijke toerrit.
ben benieuwt !!!
groetjes Marcel Smeets