

MGF schreefColonDe laaste tijd hoor ik van mijn vader steeds meer klachten over de remmen van de F, ze zouden niet sterk genoeg zijn.

Brooklands schreefColonMGF schreefColonDe laaste tijd hoor ik van mijn vader steeds meer klachten over de remmen van de F, ze zouden niet sterk genoeg zijn.
Over mijn F had ik destijds geen klachten over het remmen. Maar ik reed in die auto dan wel ook als een bejaarde. Is het misschien zo dat je vader steeds sportiever met de auto gaat rijden en de uitersten aan het opzoeken is?
Wil je de velgen behouden kun je relatief goedkoop uit de voeten met en 280mm big-brake conversie, van MG-SP natuurlijk !
Remschijven, 280mm (PE09) -- € P.O.A
Verbeter de remkracht van de standaard MGF/TF door plaatsing van deze grotere remschijf. Deze set bevat eveneens de bracket die ervoor zorgt dat de remklauw op de ideale plaats komt te staan. Plaatsing door ons is mogelijk. Eveneens is het plaatsen van nieuwe remblokken meer dan aangeraden.
Remschijven, 280mm geperforeerd (PE10) -- € P.O.A.
Verbeter de remkracht van de standaard MGF/TF door plaatsing van deze grotere remschijf. Deze set bevat eveneens de bracket die ervoor zorgt dat de remklauw op de ideale plaats komt te staan. Plaatsing door ons is mogelijk. Eveneens is het plaatsen van nieuwe remblokken meer dan aangeraden.




GhostRider schreefColon De 280 mm schijven zijn incl adapters, de K&N filter is gebruikt maar copleet met rubber en klemmen etc. Wie interesse heeft roept maar. Beraad mezelf nog even over de prijs, als er interesse is tenminste...
Greetz.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.