





En belangrijker; hij rijd als een trein !


PatrickT schreefColonCoen: ik sta rechts ja. en me sensor kitje zie je op de koffer staan
Sander: ik heb jou niet gezien zaterdag? Mjah, heb misschien ook niet goed rond gekeken.



en ik sta indd links van bruno, rechts voor jullie. de rechts voor bruno, links voor jullie dus! is m'n vader. Got it?
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.