Johan schreefColonDe anwb pas

Remieme schreefColonKunnen jullie me vertellen, welke gereedschappen een must have zijn.

Brooklands schreefColonRemieme schreefColonKunnen jullie me vertellen, welke gereedschappen een must have zijn.
Bij de betere ijzerwarenspeciaalzaak koop je voor enkele honderen euro's een prima gereedschapsset in een handige koffer van merkkwaliteit. Daar kom je een heel eind mee. Dat moet ik zelf eigelijk ook eens gaan kopen. Ik heb links en rechts wel gereedschap maar tijdens het klussen ben ik de helft van de tijd kwijt om het juiste gereedschap op te sporen.

Zou ik het gereedschap wat rechts ligt ook met mijn linker handen kunnen gebruiken![]()

Remieme schreefColonQua ring/steeksleutels ben ik nog slecht voorzien. Heb er wel een paar, maar zijn van bedenkelijke kwaliteit. Lees voordeelbak en vergaard tijdens surprise avondjes op 5 december.

Remieme schreefColonZelfs voor het wisselen van een lekke band moeten ze langs komen. Niet dat ik het zelf niet kan, maar de velg komt gewoon niet van de naaf af. Zit elke keer muurvast. Moet dan echt met een rubber hamer losgeslagen worden. Bekend euvel bij mede-forummers?

Sander schreefColonRemieme schreefColonZelfs voor het wisselen van een lekke band moeten ze langs komen. Niet dat ik het zelf niet kan, maar de velg komt gewoon niet van de naaf af. Zit elke keer muurvast. Moet dan echt met een rubber hamer losgeslagen worden. Bekend euvel bij mede-forummers?
Je dient het contact oppervlak met de naaf in te smeren met ceramisch vet of koper vet.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.