BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1
trophy black inserts
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

trophy black inserts

door Nem58 » za apr 01, 2006 4:11 pm

Beste f / tf-ers,

Ik ben sinds een maand of zes in het bezit van een mg-f uit 1999 in de kleur tahiti blue. Nu vind ik dit eigenlijk een auto die je zo origineel mogelijk moet zien te houden.

Toch vind ik de voorlampen van mijn auto niet zo heel mooi. Nu heb ik in een ander topic trophy black inserts gezien

( http://www.mgtf.be/ME_MGF10/ME_MGF10_M9FDB_01.jpg )

Ik vraag mij af af deze gemakkelijk zijn in te bouwen, en wat zulke insert ongeveer kosten. Maar nog het belangrijkste waar kan ik die krijgen. Want de voor mij bekende internetsite's hebben ze niet te koop.

Alvast bedankt,

Groetjes Nem
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » za apr 01, 2006 6:26 pm

ze zijn moeilijk te vinden, het beste/snelste kan je ze zelf zwart spuiten. en als je ze toch nog ergens vind laat het me weten.. zoek ze zelf ook :wink:
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » za apr 01, 2006 6:46 pm

Gewoon bij mg-sp mannen.
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » za apr 01, 2006 7:57 pm

Bij mg-sp.com vind je zowat alles voor je F(TF) met een correcte service er bovenop. Waar wacht je nog op 8)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » za apr 01, 2006 8:55 pm

ze zijn moeilijk te vinden

Valt mee, bij MG SP zijn ze natuurlijk te krijgen maar bij bijvoorbeeld MGFnl.nl ook :)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » zo apr 02, 2006 2:13 am

Wij (mg-sp) zitten door onze voorraad heen, hebben een hele reeks die we nog moeten leveren en onze bronnen kunnen niets aanleveren. De zomer komt eraan, ik zou ze zelf spuiten (of als je je auto langer dan een dag kan missen, zou ik het professioneel laten doen).
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » zo apr 02, 2006 1:31 pm

Dat bedoel ik ;)

mg-sp heeft ze ook niet leverbaar.. same goes for mgfnl.nl
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » zo apr 02, 2006 3:41 pm

Kan ze verder ook nergens meer vinden :cry:

Jammer, want zit er ook over te denken. Trophy inserts of TF headlamps, maar die laatste optie is niet simpel in een F-bumper toe te passen. :cry:
  • Bart-Jan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 63
    GeregistreerdCOLON zo aug 14, 2005 12:14 pm
    WoonplaatsCOLON Hoogezand

door Bart-Jan » zo apr 02, 2006 4:21 pm

Ik ben ook van plan om de koplampen aan te passen. Ik vind het echter jammer van het geld om nieuwe inserts te kopen. Ik ga ze daarom zelf spuiten. Tegelijk kan ik dan ook de rest van de koplamp behuizing meespuiten. Als je aan de voorkamt van de koplamp kijkt, dan zie je voor het chroom nog net een kunststof onderdeel met een rare wit-vergeelde kleur. Die moet dan ook donker, vind ik. Of ben ik de enige die dat heeft :? ...

Ik wil dan ook meteen de voorruit omlijsting en splitter spuiten. Ik ga dat doen in mijn geimproviseerde spuitcabine in mijn garage. Ik gebruik er professionele 2-componenten autolak voor. Het is dan een kleine moeite om meerdere inserts van andere forummers mee te spuiten. Ik ga het pas over 1,5 maand doen waarschijnlijk, maar toch... Mocht er interesse zijn; de kleur die ik ga spuiten is antraciet.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » ma apr 03, 2006 12:30 am

Voor antraciet ben ik te vinden
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1